dilluns, 11 de febrer de 2008

I ja en van... (2ª part)

Avui volia parlar d'altres assumptes, comentar alguna cosa sobre opinions que he anat llegint sobre educació o encetar una nova secció que m'agradaria dedicar a persones que, penso, són importants en el teixit humà de la nostra ciutat i l'entorn que ens envolta, però el que semblava impossible ha acabat essent una realitat, només quatre dies després de patir 6 hores d'aturada en el servei de banda ampla i telefonia ens ha tornat a passar! (ho havia predit en l'article anterior, però no em pensava pas que encertaria tan aviat!) Francament, en desconec les raons, però crec que l'empresa que dóna el servei hauria de començar a donar explicacions. Em sembla molt bé la postura de l'associació d'empresaris de l'Alt Urgell de demanar danys i perjudicis a Telefònica. En l'anterior article ja comentava que jo, com molts, som simples particulars (una mica indignats, això si), però hi ha moltes empreses, negocis, administracions que depenen en gran mesura del servei que tenen contractat. Tot i això, aquests "simples particulars" també tenim raó d'expressar el nostre malestar amb aquesta situació. El pitjor de tot és que crec que ja ens estem fent la següent pregunta: "quan serà la propera?" dubto que cap altra empresa pugui actuar amb la impunitat d'aquesta i oferir continuats malfuncionaments en el servei que haurien (que fort que s'hagi d'utilitzar un condicional) d'oferir. I ja en van...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bones Lluís, tal com dius el més indignant es la impunitat amb la que sense mès tallen la linia per fer o desfer, Ahir havia d'enviar unes fotos del Cadí a una revista francesa, i en tota la tarda no vaig poder, la secció on anaven les fotografies la tancaven avui, em van trucar tres cops, al final vaig haver d'anar a Andorra.
Vaig voler fer una reclamació trucant al servei d'Adsl, que a sobre per més inri cobren!, en van enviar al 1004 i la operadora em va dir que em queixés a l'OCU.
Sembla mentira que ens puguin torejar d'aquesta manera i no puguem ni tan sols mostrar la nostra indignació amb una queixa formal.
S'hauria de fer alguna actuació que mostrés la nostra indignació en vers telefónica.