dijous, 10 de juliol del 2008

Paradoxa

Ahir estava conduint per la carretera, direcció Manresa. Res fora de l'habitual, volant, aire condicionat, música de fons... fins que va arribar un punt que em va sorprendre moltíssim: Un cartell que resava "si estàs conduint, mira la carretera". Automàticament em vaig quedar uns segons com en blanc. Òbviament vaig haver de llegir el cartell sencer i, acte seguit, els logos institucionals que han impulsat aquesta campanya: Generalitat de Catalunya i Servei Català de Trànsit.


Em pregunto com és possible un cartell com aquest? és evident que la gent el llegirà i, per tant, durant, com a mínim uns instants, no farà cas del que llegeix en el missatge degut al propi missatge! Si realment algun dia busco la definició de paradoxa segurament podria sortir com a exemple un episodi com aquest. Potser la gent que s'està en un despatx ideant campanyes com aquesta s'ho hauria de pensar una miqueta més i, potser, enviar el sentit del que volen expressar per ràdio, ja que en un cartell de no sé pas quants metres quadrats em sembla que no és, precisament, una bona idea, com a mínim, tractant-se del que volen transmetre, ja que si es volen evitar les distraccions amb un element que distreu... (i ja em permetreu que avui em repeteixi tant amb certes paraules) anem apanyats!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Aquest matí pujant de Lleida he vist aquest cartell i he pensat el mateix que tu. Mira a la carretera però llegeix el que posa aquí?!?! És tan inversemblant. M'ha sobtat moltíssim que la Generalitat pogués fer aquesta "propaganda", suposo que no s'han parat a pensar detingudament en el que és realment.