dissabte, 29 de novembre del 2008

Felicitats!

Avui tinc ganes d'escriure, fa dies que no ho feia, força gent em diu que què passa, el bloc no està tan viu com abans. Teniu tota la raó, i es poden donar mil excuses, la feina, poc temps com per pensar en quin tema seria adient comentar (realment quasi no hi ha temps ni per llegir els diaris), el fet d'intentar no repetir comentaris... En tot cas avui és diferent. Mentre a fora està nevant, tan de bo es faci bona la dita i en els moments en que estem es faci realitat que "any de neu..." (ja em disculpareu la traducció literal del castellà). Però m'estic allunyant del tema. El títol és FELICITATS. Perquè? direu. No sempre es podem complir 25 anys. Menys encara 25 anys de servei. La Llar d'infants municipal La Grandalla està celebrant aquests dies aquesta efemèride, realment important. No perquè se'n faci més o menys propaganda, no perquè només se'n senti a parlar ara, no per l'edifici. El realment important són totes les persones que formen part d'això: pares, mares, alumnes que ara ja deuen haver acabat la carrera, els polítics (si, fins i tot aquests) tan locals com d'administracions més grans... però el material humà, les educadores, és, ha estat i serà, el més important. Amb les que vaig coincidir sabem que no sempre he estat d'acord amb elles en certs aspectes, però el que no podré negar mai és la tasca que fan, la dedicació que hi posen minut a minut, el tarannà de servei i absoluta abnegació que tenen vers els nens. Només vull dir-vos que enhorabona, no només avui, sinó per cada dia que tireu endavant, que formeu persones. Només que s'assemblin mínimament a vosaltres ja seran molt bona gent. GRÀCIES, gràcies per tirar endavant malgrat les dificultats que sempre hi han en un tipus de feina com aquest. En tot cas per molts anys, perquè cada dia sigui una celebració, per tot l'esforç que cada moment dediqueu a la societat del present i del futur.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Som lo que ens han educat!!!, i els primers 4 anys està demostrat a nivell psico-cognitiu es super important, per això, es tant important l'educació que es dona en aquest periode.
Tinc uns familiars que ara marxen, ell com a directiu a Panama i marxen amb tres criatures,l'inici escolar es a 4 anys fets i el curs s'inicia al febrer, es a dir, que molts tenen 5 anys al iniciar l'escola.
Tambè com a curiositat, les 2 petites les portaran a la guarderia i ta sols poden agafar un torn o de 7:30 a 11:30 , o 11:30 a 14:30,mai podrà un nen estar tot el matí, per què es contempla molt l'educació que es fa els pares o familiars o nanas.
Això ho dic amb el sentitt que encara em de felicitar amb mes força a les educadores de la Grandalla,per què la nostra societat per un tema de capitalisme els hi traspasa molta responsabilitat en l'àmbit educatiu i s'han de sentir valorades i reconegudes pels diferents estaments .Ho sigui que m'afegeixo a la felicitació ja que tambè vaig col.laborar en aquest reconeixement.

Anònim ha dit...

A mi m'agrqdaria poder felicitar l'ajuntament per tirar endavant el nou Institut, que els nois de 12 a 16 anys també són importants.
Peró no, continuarem amb un insti d'allò més abarrotat (el més gran de lleida) davant el pasotisme absolut del nostre ajuntament
sóu uns irresponsables