dijous, 7 de febrer del 2008

I ja en van...

Avui actualitzo el bloc quan em deixa... Telefònica. Un cop més ens hem quedat sense banda ampla a la nostra ciutat i crec que també en alguna població veïna. Jo sóc, només, un "simple mortal", per dir-ho d'alguna manera, no tinc una empresa, un banc, una botiga, un magatzem... que necessiti de l'adsl per poder realitzar comandes, comerç electrònic, actualitzar informació borsària, no sóc una administració pública que necessita aquest servei per mantenir bones relacions amb el ciutadà i altres administracions perquè sembla ser que, a més, també ha fallat el telèfon! Òbviament no hem rebut, com a abonats que paguem religiosament (si no, ens tallen la línia, ens col·loquen en una llista de morosos pública i altres menudències com aquestes) no rebem cap mena d'explicació que, com a mínim, ens expliqui el perquè d'un servei que no acabem de rebre en condicions continua fallant tenint l'usuari final (el que paga), sempre les de perdre. Algun cop m'agradaria que en la meva factura, la que tan bé detalla tots els meus consums telefònics i d'internet, també em desgranessin les hores que no he rebut de servei i el perquè, encara que no em descontessin res, però com a mínim estar informats del motiu pel què no he pogut accedir al meu correu, trobar la informació que necessitava, ni tan sols fer la classe que tenia preparada amb els meus alumnes, però això no és nou i, per desgràcia, sembla que, tal i com anem, es tornarà a repetir, una vegada més, i ja en van...